۹ پاسخ

واقعاااا

ماه نهم دیگه کلا نمبگذره

وای من یه ماهه ۳۲ هفته گیر کردم

وااای راست میگی خیلی خیلی سخت گذشت برام

لعنتی نمی‌خواد تموم شه

حالا میگم ماه نهم دیرترم میگذره😫

من از اول بارداری منتظر ماه هشتمم فکر میکنم خیلی ماه خوبی باشه
حالا هفتم برام نمیگذره

هشت ماه تو بگو چرا این هفته آخر این دوروز اخذ تمام نمیشه ن دردی ن چیزی

واقعن😢😢

سوال های مرتبط

مامان تاج سرم 🩵👶 مامان تاج سرم 🩵👶 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک ۷ ماهگی
مامان 💕رقیه💖 مامان 💕رقیه💖 ۷ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان محیا بانو مامان محیا بانو ۴ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۸ ماهگی