چرا میگن ماه ۸ ماه خطره؟

۱۲ پاسخ

احتمالا به خاطر این باور غلط که میگن بچه ۷ ماه میمونه ولی ۸ ماه نمی‌مونه

چرت و پرت نیست گلم ، در ماه ۸ مایع سورفاکتانت برای ریه تولید نشده ،و همین باعث میشه تنفسش مشکل پیدا کنه و نمونه ،اما الان علم پیشرفت کرده و این مایه حبران میشه ینی بچه رو تو شیشه و دستگاه میزارن تا مایع سورفاکتانت تکمیل بشه و در قدیما چون این امکانات نبود ،بچه نمیموند

دوقلوهای ابجی من هشت ماه دنیا اومدن دوهفته توی دستگاه بودند بچه دوست شوهرم هشت ماه دنیا اومد ده روز توی دستگاه بود نموند بستگی به مقاومت بدن بچه داره

من خواهر زاده ام ۸ماه و نیم ب دنیا اومد ماشاالله همه چیزش خوبه

من وسطای ۸زایمان کردم الآنم سالم سالمن

من بچه هام8ماهه به دنیا اومدن

از من ۸ ماهه بودن کاملا سالم و یه دقیقه هم تو دستگاه نرفتن

مال قدیما بود
چون ماه هشت ماه تکامل ریه اس
الان علم پیشرفت کرده کم پیش میاد بچه ای به دنیا بیاد و نمونه

نمیدونم من شنیدم میگن بچه ۷ ماه زنده میمونه ولی ۸ ماه زنده نمیمونه فقط الکی استرس میندازن تو جون آدم

چرت و پرتیه که قدیمیا میگفتن الان بچه ماه هشت دنیا بیاد خیلی بهتره تا هفت

چرت و پرت

مال قدیما بود ...
الان علم پیشرفت کرده ماه خطر نداریم جز هم.ن ۳ ماه اول ک بچه جاش سفت بشه
نگران مباش

سوال های مرتبط

مامان هانا💖 مامان هانا💖 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترک مامان دخترک ۱۲ ماهگی
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان حسنا مامان حسنا ۴ ماهگی