همش حرفای قدیمیاس
نزدیک ترین ماه به ماهه کامل شدن نوزاده
اکثرا کامل شدن توی این ماه
چرا باید بترسی اصلا نترس
خطرناک نیس میگن رعایت کنین زایمان زودرس نداشته باشین
ولی خییییییلی دیر میگذره ماه ۸😢
همیشه یادت باشه خدا از ترسای ما بزرگتره خودش مراقبمونه😍
خطرناک نیس عزیزم اصلا.مگ قراره چه اتفاقی بیفته
کی گفته
چیش خطرناکه؟؟
من قند گرفتم فقط ، دهنم سرویس شده
کجاش خطرناکه فقد سخته😂
بسپارش دست خدا
هیچم خطرناک نیست
الکی میگن گوش نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.