چرا میگن ماه ۸ خطرناکه ، استرس ماه هشت رو دارم

۱۰ پاسخ

همش حرفای قدیمیاس
نزدیک ترین ماه به ماهه کامل شدن نوزاده
اکثرا کامل شدن توی این ماه
چرا باید بترسی اصلا نترس

خطرناک نیس میگن رعایت کنین زایمان زودرس نداشته باشین
ولی خییییییلی دیر میگذره ماه ۸😢

همیشه یادت باشه خدا از ترسای ما بزرگتره خودش مراقبمونه😍

خطرناک نیس عزیزم اصلا.مگ قراره چه اتفاقی بیفته

کی گفته

چیش خطرناکه؟؟
من قند گرفتم فقط ، دهنم سرویس شده

کجاش خطرناکه فقد سخته😂

بسپارش دست خدا

هیچم خطرناک نیست

الکی میگن گوش نده

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی