عزیزم همه اینا حرف بچه ای که بخواد میمونه نخواد نمیمونه قسمت وتقدریش از قبل مشخص شده و خدا مراقب ونگهدار همشون هست ❤️
بنظرم خواست خداس که چی بشه..
از اقوام هستن که ۸ماهه بچه شون بدنیا اومد الانم ۳سالشه خداروشکر هیچ مشکلی هم نداره
هیچ ربطی نداره ک هشت ماهه نمیمونه هرچی بچه بیشتربمونه ببهتره این باور قدیمیاس بعدم بچه ابجی شما شاید بخاطرخیلی چیزای دییگه نمونده من خودم بچم نه ماه بود ازبین رف چ ربطی به هشت ماهه داره قرارنیس همه هشت ماهه هاازبین برن همه نه ماهه وهفت ماهه هابمونن
چرا الکی میترسونی بچه خواهرشما حالا بنا ب هردلایلی نموند بچه خواهرمن۸ماه بدنیا اومدالان ۷سالش
وای چقد تواین هفته های شما فکرم درگیراینموضوع لودواسترس داشتم.نگران نباش هبچینمیشهومیگذره این هفته ها
قشنگم اصلا به این چیزا فک نکن فقط به چیزای خوب فک کن😍
قدیما چون دکتر و امپول ریه و دستگاه نبود بچه توی ۸ ماه اگر بدنیا میومد زنده نمیموند
الان ۲۹ هفته به بعد اگر خدای نکرده بخواد بیاد زنده میمونه
از ۷ به بعد میمونه به امید خدا
من دخترم ۳۱هفته به دنیااومدامپول ریه هم نزده بودم چون نمیدونستم قراره زودبه دنیابیادیهویی دردم گرفت واالان سالم خدارشکر
الان آمپول ریه هست
بچه از ۷ماه میمونه انشالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.