۶ پاسخ

عزیزم زیادم به سونو اعتماد نکن به من گفت ۳۸هفته ۳۶۰۰
۴۰هفته دنیا اومد ۳۳۰۰بود

اره خوبه من بچم 40هفته تمام 3400دنیا اومد

من بچه اولم 3740 بود طبیعی اونم 38 هفته

خوبهه
ولی تو۴٠هفته باید۴تا میشد
ولی چون طبیعی عالیه

عالی
من ۳۷ هفته ام ۳کیلو بود

اره ۳۵۰۰که اوکی هست بالای ۴یکم سخته

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شاهپور مامان شاهپور ۶ ماهگی
مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی