عزیزمی سوال بپرسم..مولتی اویفر ک میدادی ی حالت دون دون داره؟؟؟من میریزمتو دهنبچه بعدش انگار ی حالت دون دون داره عجیبه
من میدم عزیزم
من پسرم طعمشو دوست نداشت
منم میدم هامین هر مولتی ک گرفتم طعمشو دوس نداشت دکترش اویفر داد تا الان ک اکی بوده...
من میدم میزان آهنش هم اوکیه . خوش طعم هست
من میدم از ۶ماهگی
ولی در کنارش حتما آهن بده
چون آهنش کمه
من
من قبلا میدادم الان آهنش رو میدم
من دادم از طعمش انگار خوشش نیومد همه رو بالا آورد ولی دکترش گفت این خیلی خوبه
من میدم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.