۳ پاسخ

من فقط از دوماهگی بهش یوروویتال دادم عالیه

همون پدیا بس مولتی رو بده دو سالگی انشالله براش بگیر

این برای دوسال نیس؟

سوال های مرتبط

مامان السا و آرکان🧿❤️ مامان السا و آرکان🧿❤️ ۲ سالگی