کدوم مدل پستونک بهتره
؟

تصویر
۵ پاسخ

قطعا اون ۱۱۹۰ بهتره من برای پسرم از اون بهش میدادم خیلی عالی بود بچه هم دوست داشت پسر من اصلا پستونک نمیگرفت فقط همین مدل رو الانم برای دخترم همونو گرفتم

من سمت راستی رو خریدم

رو صورت اینجوریه

تصویر

بهش نمیدم🥲

سمت چپ آبی رو

سوال های مرتبط

مامان سلین 🍒💖 مامان سلین 🍒💖 ۱ ماهگی