خانما شیشه شیر و پستونک چقدره؟
کدوم مدل بهتره ؟

۴ پاسخ

پستونک بادامی

چیکو همه چیش خوبه نسبت به اون یکی ها هم ارزون تر ، شانه هم همین طور . پستونک هم به من جاریم گفت ارتودنسی خوبه ،شیشه هم شبیه به سینه مادر خوبه

سایت سیسمونی ارزان یه سر بزن قیمت هاش خوبه

من معمولی خریدم

سوال های مرتبط

مامان سینا و سبحان


💙🩵 مامان سینا و سبحان 💙🩵 ۱ ماهگی
مامان ویهان✨(نورک) مامان ویهان✨(نورک) هفته سی‌وچهارم بارداری