سلام خانما شما فرنی رو چجوری درست میکنید؟؟؟

۳ پاسخ

اب وآرد

من امروز فرنی کدوحلوایی براش پختم خیلی دوست داشت
کدو حلوایی رو‌ آبپز کردم و پوره کردم بعد یک و نیم لیوان آب رو با یک قاشق آرد برنج مخلوط کردم گذاشتم رو شعله اخرای پخت کدو رو هم اضافه کردم

سلام درخواست میدین دوست شیم

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻lena🩷 مامان 👶🏻lena🩷 ۸ ماهگی
مامان آیهان و پناه مامان آیهان و پناه ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۶ ماهگی
مامان پناه🥰 مامان پناه🥰 ۱۶ ماهگی