خانما از هفته من به بعد بازم سنویی هست که باید بدیم

۵ پاسخ

بمن دکتر گفت ۳۷ هفته سنو بدم.براوضعیت جنین ک نوع زایمان معلوم بشه

معاینه لگن ۳۶ یا ۳۷ هفته

۳۶ سونو میدی ونوع زایمان مشخص میکنن

باس نی نی میفروشم ت تایپیکام عکس گذاشتم خوشت اومد بیا روبیکا کانال دارم قیمت حراجی😁
@avinashap11

بله سونو رشد جنین

سوال های مرتبط

مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد