۶ پاسخ

یادم باشه هفتم رفت بالا حتما درست کنم.
بعد بیا از وزن نینی بگو ببینم تاثیر داشته یا ن

من موز و خرما و بستنی رو جدا جدا میخورم ولی کره بادوم زمینی دوست ندارم

چیه عزیزم کاملشو میگی

موز کره بادوم زمینی بادام خرما؟

خودتم ماشالله بخوري ميتركي از چاقي🤣

و همچنین بمب وزن دهی خودت😬😬

سوال های مرتبط

مامان برسام مامان برسام ۱ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی