۸ پاسخ

من لیدی خوردم تو 10 روز 300 گرم اومد بعدش تو 19 روز 400 گرم

اره خوبه

اره برا من ک داشت بستنی ام خیلییی خوبه خدایی من جفتشون و خوردم عالی بودن

میشه بدون نسخه پزشک از داروخونه لیدی میل گرفت؟

آره واس من داشته

منم دو روزه دارم میخورم خداکنه نتیجه بده تو دو هفته ای که تصمیم گرفتم بخورم

فقط لیدی میل نیست باید تغذیت مقوی باشه در کنارش لیدی میل هم بخوری

اره من خوردم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد