۳ پاسخ

ماه درده فک کنم طبیعیه

اگر مثل انقباضه باید معاینه بشی مواظب ترشحاتت هم باش

کاش منم درد بگیره دوش بگیر اگه بهتر نشدی برو دکتر

سوال های مرتبط