۲ پاسخ

درود
یه مدت بعد از شیرگرفتن بچه ها افسردگی میگیرن …سعی کن محیط براش شاد کنی عصر با اهنگ ورزش کنید.
چکاب هم که ضرر نداره انجام بده براش

چکاپ حتما بنویس شایذ کم خونه که زیر چشاش گود افتاده
ولی این رفتارایی که میگی دختر منم داره لجبازی هم میکنه

سوال های مرتبط