درود
یه مدت بعد از شیرگرفتن بچه ها افسردگی میگیرن …سعی کن محیط براش شاد کنی عصر با اهنگ ورزش کنید.
چکاب هم که ضرر نداره انجام بده براش
چکاپ حتما بنویس شایذ کم خونه که زیر چشاش گود افتاده
ولی این رفتارایی که میگی دختر منم داره لجبازی هم میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.