۴ پاسخ

دختر من سرد میشد دستوپاش عرق سردی هم داشت دکتر گف بخاطر کمبود اهنه

قلبش کوچولو هستش‌توان زیاد رو نداره و فقط به ارگانهای مهم پمپ میکنه و به دست و‌پا‌نمیرسه
واسه همین دست و پاهاشون سرده،من از یه نفر شنیدم اینو
جوراب بکن پاش

پسر من وقتی میخام لباسشو عوض کنم یا پوشکشو عوض کنم دست و پاش یخ میکنه

نه دست و پا میزنه واسه اونه

سوال های مرتبط

مامان میرحسین مامان میرحسین ۷ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۹ ماهگی
مامان 🫧🩵🍼sorena مامان 🫧🩵🍼sorena ۸ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۱۰ ماهگی