۵ پاسخ

هیچ نگران نباش من تو ماه اخر بارداریم ک سونو دادم گفتن ۴ هفته دور سرش عقبه اینقدر ناراحتی استرس کشیدم ولی خداروشکر الان بقلمه داره شیر میخوره سالمه سالمه

عکس نوشته های سونوتو بفرس

سر خودت و شوهرت کوچیکه؟

من تو بارداریم یک هفته کوچیک بود سر بچم

نگران نباش به منم همینو گفتن

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙و دخملی💕 مامان پسرم💙و دخملی💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۲ سالگی