۴ پاسخ

اگه حامله باشی سقط میشه.
بهتره آزمایش بدی مطمئن بشی بعد

برای منم سه روز عقب افتاده بود امروز صبح شدم
داشتم از استرس می‌مردم که نکنه حامله ام
فکر میکنم از استرس باشه

بیخیالش بشی میاد🤭

چرا اکثرا پریود ها عقب افتاده خودمم همینطور شدم .هر چی تاپیک دیدم از صبح همین پوده .‌فکر کنم همش برای اضطراب و استرس باشه

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان عرفان👶🏻😍❤️ مامان عرفان👶🏻😍❤️ ۱ سالگی
فائزه فائزه قصد بارداری