سلام خانوما خوبید
من باید۷-۸پریود میشدم تا الان نشدم گاها علاعم شکم درد مث پریودی میاد سراغم و حس میکنم چیزی میخواد بیاد با عرض معذرت
ولی عفونتم،عود کرده زدم گوگل نوشته از علاعم پریوده ک نزدیک پریود عفونت عود میکنه،بعدش دوماه پیش متوجه شدم تنبلی تخمدان و کیست تخمدان دارم😑بعد اونماهم،چون بخاطر کیستم ال دی مینداختم محافظت نشده رابطه داشتم ولی ال دی انداختم
منم الان یک هفتس علائمش دارم اما نمیشم باید دیروز میشدم هنوز نشدم
میشی گلم صبر داشته باش
منم پریود نمیشدم بعد شدم الکی کلی غصه خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.