منم مثل شما اما بدتر شما😂۲۳بهمن باید میشدم نشدم دوتا بی بی تو زمانای مختلف زدم هردودمنفی الیته من سابقه عقب انداختن بخاطر تنبلی تخمدان همیشه دارم تا شنبه برم دکتر ببینم چه خبره
عفونتمم،دارم نزدیک پریودی هم عود میکنه،اونموقع زدم گوگل گف نزدیک پریودی نمیدونم ب چی هورمونی فلانی ربط داره ک عفوت عود میکنه
بعد هی شکمم،یا پهلوم اینا میدردع هی حس میکنم چیزی میخواد بیاد فلان جسارتا و اینک چون بخاطر کیستم ال دی مینداختم اون ماه،بدون جلوگیری شد رابطه چون قرص مینداختم،ینی ممکنه با این همه درد مث تنبلی تخمدان و فلان خدایی نکردهههه حامله شم؟؟؟؟
میگم من باید۷-۸پریود میشدم
تا الان نشدم
حدود دوماه پیشم فهمیدم ک تنبلی تخمدان و کیست تخمدان دارم ..نمیدونم ازکی دارم ولی خب تازه فهمیدم
خوبید
سلام خانوما
شاید استرس داری
زوده هنوز گلم
همون زود نشون میده منیه روز بعد زدم نشون داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.