چرا روغن حیوانی در بارداری ضرر دارد؟

۱۰ پاسخ

حتی داخل گوگل هم از مفید بودنش گفته شده

ممکنه الوده باشه بدن باردار تحمل دفع اونو نداره چون ایمنیش از ادم معمولی پایینتره فقط پاستوریزه باید مصرف بشه این دوران

میگن شیر هم پاستوریزه بخور ولی خدا می‌دونه چی میدن ب خورد مردم من که هم‌ روغن محلی میخورم هم‌ شیر

والا قدیم پادرای ما کلا از این روغن استفاده میکردن

بابا بخورین من مامانم سربارداریهاش هرچی محلی بود میخورد
دوغ محلی روغن محلی ماست محلی
خداروشکر همه سالم سالم حتی موقعی ک ب دنیا اومدن زرده نداشتن

من میخورم با تخم مرغ هر هفته پنجشنبه ها کی گفته ضرر داره؟؟؟!! همه چی بخور بجز جگر

والا منم قبل بارداری خیلی استفاده می‌کردم.
متخصص تغذیه بهم گفت نخور

این چرت پرتا گوش ندین بابا

کی همچین حرفی زده

فکر کنم طبعش گرمه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هاکان🩵 مامان هاکان🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی می هانا مامان نی نی می هانا ۷ ماهگی
مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی
مامان هنوز مشخص نیس مامان هنوز مشخص نیس هفته سیزدهم بارداری
مامان نمی دونم مامان نمی دونم هفته سیزدهم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری