خانوما پسرم شیر وبالا میاره دلیلش چیه ؟

۵ پاسخ

سلام گفتی سندرم رودتحریک داری

خوب اگه کم بالا میاره عیب نداره شاید زیاد میخوره .اگه تازه شیر گاو دادی ممکن رفلاکسش رو تشدید کنه یا شادم حساسیت به پروتئین گاوی باشه فعلا نده .یک ماه دیگه دوباره تست کن

زیاد بالا میاره؟؟

غذای کودک در روبیکا با بیش از ۳۳۰۰ مادر .🫂💕
@food_babyy

یعنی تازگیا اینجوری شده؟قبلا رفلاکس داشته؟

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا هفته بیست‌ویکم بارداری