کرم ماما بیبی یا ایروکس برای سوختگی خوبه؟

۶ پاسخ

ماما بیبی ..کرم مرطوب کننده ایروکس خوبه اونم اوره

اگه سوختگی مقاوم شده ،. تریامیسینولون خیییلی کم بزن بزار هوا بخوره ..بعدم باوازلین بچه یه لایه کلفت بزن .نزار خشک بمونه .تریامیسینولون تا ۳روز فقط مجازی بزنی

ایروکس برا سوختگی نیس

کالاندولا ی لایه زخیم بزنی زودی خوب میشه

سیوند بگیر عالیه

من فقط زینک اکساید میزنم خیلی خوبه بردمش پیشه دکتر اون گفت فقط زینک
الان اصلا نمسوزه

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی