۵ پاسخ

ذخیره ات خوبه، پرولاکتینت مرزه(بالاس)

پرولاکتین بالاس باید قرص مخصوص پرولاکتین بخوری دکتر بهت میده اوکی میشی

تیروئید من ۴ قرص میخورم برا پرولاکتین هم قرص میخورم بالاس یکم

برای ذخیره تخمدان دارویی چیزی مصرف کردید؟

ذخیره خوبه
ولی پرولاکتین خیلی بالاست
قرص بخوری سریع باردار میشی

سوال های مرتبط

زهرا زهرا قصد بارداری