۷ پاسخ

کم کاره

تیرویید کم کار داری عزیزم حتما پیش متخصص غدد خوب برو خیلی بالاس.اما نترس با یه لووتروکسین کلا میاد پایین .در طولانی مدت.نگران نباش

عزیزم کم کاری دارین،بهتره متخصص غدد برین

برا منم ۴ بود قرص میخورم

خیلی بالاس
کم کاری شدید دارین

تروییدت زیاده باید قرص مصرف کنی منم ترویید دارم ۶بود الان ۱.۵شده

کم کاری داری

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته دوازدهم بارداری
مامان تو دلی🥹😍 مامان تو دلی🥹😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه الهی💙 مامان معجزه الهی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری