مامانا این شربت رو چقدر بدم ب پسرم

تصویر
۴ پاسخ

دوسیسی

واسه چیه

منم دو سیسی میدادم

خارجیش من سه میل میدادم

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🦋 مامان آریامهر🦋 ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان لوبیا و بادوم مامان لوبیا و بادوم ۱۵ ماهگی