انقباضه بدون دردم داریم؟

۲ پاسخ

منم دارم بدون درد
ولی اگ زیاد راه برم یا فعالیت کنم یکم دردم میگیره

بستگی ب بدن داره

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی