خانوما چرا سزارین میکنن بخاطر چی؟

۱۲ پاسخ

چون میخان زیاد بچه بیاریم بخاطر جمعیت . اونوقت بگیرن جوونامونو تو خیابون بکشن کثافتا .
ریدم تو جمعیتشون
من ک سزارین میارم همین یدونه واس هفت جدو ابادم بسه

سزارین اختیاری دیگ من خودم جز کسایی ام ک حتما سزارین انجام میدم بعضی ها هم دوست دارن طبیعی میارن یا اتفاقی میوفته مجبور میشن سزارین اجباری
ولی تقریبا اونایی ک سزارین هستن خودشون دوست داشتن

معمولاً کسایی که توان زایمان طبیعی رو ندارن و ممکنه سر زایمان جونشون به خطر بیوفته، سزارین میکنن

خیلیا مجبورن یه سریام دلشون میخواد من که دوقلو بابد سزارین بشم اما دوقلو نبودم سزارین اختیاری میرفتم درسته جفتش درد داره اما من ترجیح میدم بعدش درد داشته باشم

چون دردش زیاده

خودشون دوست دارن بعضی‌ها هم دکتر میگه باید سزارین بشه طبیعی نمیشه

اگه وزن بچه زیاد باشه یا دو قلو باشه یا اختیاری

وقتایی ک مادر یا بچه مشکل داشته باشن مجبور باشن بچرو زودتر بدنیا بیارم یا وقتی ک بچه تو شکم مادر مدفوع کنه سزارین میکنن یا خب خیلیا اختیاری میخان

چون فکر میکنن سزارین درد نداره😒

بعضیا خودشون می‌خوام بعضیا هم اجباری میگیرن

ادم وقتی حامله ست وقتی طبیعی نتونه بیاره مجبوره سزارین کنه

ینی چی😂

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۲ ماهگی
مامان فندقم مامان فندقم هفته چهاردهم بارداری
مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری