۷ پاسخ

چون من فشار دارم حداقل روزی یه بار چک میکنم البته دکترم رو هفته ی به بار می رفتم گفت اکه دستگاه نداری در هفته یه بار هم برو بهداشت چک کنه .البته اکه سردرد یا تاری دید یا سرگیجه داشتی سریع چک کن و به بیمارستان مراجعه کن

دکترم به من گفت روزی دوبار چک کن قبل از صبحانه قبل از شام

من هر هفته دو بار میگیرم. یه بار بهداشت یه بار پیش دکترم

هر روز اگه دستگاه داری چک کن

هم قبل غذا چک کن هم بعدش روزی سه چهار بار اگه داری دستگاهشو چک کن حتما

ماه آخر هفته ای یه بار کافیه
اگه البته فشار خونی نباشی

من هرشب قبل خواب چک میکنم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر‌و شادمهر مامان رادمهر‌و شادمهر ۱۰ ماهگی
مامان شِکــــر💕 مامان شِکــــر💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان ..... مامان ..... روزهای ابتدایی تولد
مامان تربچه💙💙💙 مامان تربچه💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری