دختزمو واکسن زدم تب داره چی کار کنم تبش بیاد پایین

۴ پاسخ

سلام عزیزم خوبی
گلم ادکلن نخواستی

قطره پاراکید بده هر۴ساعت یکبار

مام فردا واکسن داریم ایشالله سبک باشه

بروفن بده

سوال های مرتبط