یوبسه پدی لاکت میش بدم؟

۶ پاسخ

بایو لاکت باید بدی ،من میدم عالیع

پسر منم یبوست الان بی بی کر یا بایولاکت کدوم بهتره

بی‌بی کر

بایولاکت عالیه هر روز ۶ قطره بده بهش
اگه دیدی خیلی دیگه اذیته میتونی ۱۰ قطره هم بدی اون روز

بی بی کر بده

پدی لاکت ک برا اسهاله

سوال های مرتبط

مامان دخترم❤️ مامان دخترم❤️ ۶ ماهگی
مامان 🐤جوجو ماهان🐤 مامان 🐤جوجو ماهان🐤 ۱۳ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان 💙امیر حسین 🕊️ مامان 💙امیر حسین 🕊️ ۱۰ ماهگی
مامان 🤰💙کنجد مامان 🤰💙کنجد ۱ سالگی
مامان دلارز💓👼 مامان دلارز💓👼 ۱۰ ماهگی