خانوما هزینه سونو انتی چقد دادید؟

۹ پاسخ

سونو انتی680تومن
ازمایش 980تومن

۲۵۰۰ دادم

۲۵۰۰ دادم

2500 سونو شد

تامین اجتماعی ۷۵۰ سونو
ازمایش ازاد ۱.۵۰۰

با ازمایش سونو ۳ تومن میش

دیروز رفتم
۱۴۰۰سونو
ازمایشم سلفری دادم ۹تومن

۲۰۰تومن

سونوگرافی بیمه بود ازمایش ۱۶۰۰

سوال های مرتبط

مامان بلوبری💙🫐 مامان بلوبری💙🫐 هفته پانزدهم بارداری
مامان آرتام🩵👶🏻 مامان آرتام🩵👶🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آوینا🤍🕊 مامان آوینا🤍🕊 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته هفدهم بارداری
مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر ۱ ماهگی