۳ پاسخ

خانم اهنی
راضی بودم

نه خواهش میکنم😊اره پیش خودم لباس تنش کردن یعنی میدیدمش .بعد تا۲ساعت بعد زایمان تو زایشگاه نگه داشتن خودمو بچه رو.بعد بردن بخش.ولی بچه این۲ساعت پیش خودم بود و بهم شیردهی آموزش میدادن ۲ساعت که شد بردن بخش.دستبند هم بعد زایمان تمیزش کردن وقد و وزنش که گرفتن دستبند دستش کردن

خ آهنی و سمیعی تعریفشونوشنبدم

سوال های مرتبط

مامان گیسو خانوم مامان گیسو خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد