زعفران تو ماه هفتم ضرر داره یا نه

۸ پاسخ

من بعضی روزها خوب میزنه بعضی روزها نه

در حد غذا هیچ چیزی اشکال نداره

نه والا من توی غذا استفاده میکنم تازه شعله زرد و حلوا هم خوردم

من اکثر روزا تو غذا و برنج میریزم

عزيزم شما ٢٧ هفته اي حركات جنين خوب متوجه ميشي؟من بااين ك جفتم خلفيه ولي خيلييي كم حسش ميكنم و الانم چن روزه اصن ب طور واضح حس نميشع😥ميخاسم ببينم واس شما چطوريه

در حد تو غذا و اينا نه مشكلي نداره عزيزم ولي
زعفرون دم كرده تو چاي يا غليظ نبايد مصرف شه

نه عزیزم

اره کلا مصرف نکن

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نینی ❤️ مامان نینی ❤️ ۱۰ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ودوم بارداری