۴ پاسخ

میگن ۱۰ تا ۲۰
ولی سونو دارم ۱۷ بود نوشته بود کمی از طبیعی بیشتره
دکترمم دید گفت اشکال نداره طبیعیه

10 فکر کنم

برامن ۱۸ بود گفت نرماله

نرمالش از ۱۰ تا ۲۰ هست

سوال های مرتبط

مامان دلارز👶🏻🩷 مامان دلارز👶🏻🩷 ۳ ماهگی
مامان حَـدیـث✨🩷 مامان حَـدیـث✨🩷 ۱۳ ماهگی