۹ پاسخ

به من گفته بودن دوشنبه ها فقط واکسن میزنن منم تولدشو ۲روز زودتر گرفتم

نه چند روز بعد
من یه ماه بعد بردم امروز😬

من ۳ روز قبلش گرفتم💙

من یه هفته بعدش بردم

من ده روز بعد بردم

آها پس چند روز بعد میشه حله

حتما نباید که همون روزش ببری چندروز دیگه ببر

لزومی نداره همون روز بری خب روز بعد برو

نه
من سه روز بعدش بردم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا فرفری🧒❤️ مامان ایلیا فرفری🧒❤️ ۱ سالگی
مامان ایکان مامان ایکان ۲ سالگی
مامان محمد امین مامان محمد امین ۱ سالگی
مامان شایان مامان شایان ۱ سالگی
مامان ویهان قشنگم مامان ویهان قشنگم ۱۴ ماهگی
مامان امید مامان و تودلی مامان امید مامان و تودلی هفته بیست‌وششم بارداری