خانوما شماهم وارژنتون درد میکنه

۸ پاسخ

ارع خیلی درد می‌کنه

هم درد میکنه هم تیر میکشه

حس سنگینی داره بعضی اث

ارره خصوصا وقتی میرم سرویس

منم الان دوروزه تیر میکشه واژنم اینجا گفتن طبیعیه

آره من که کلافه شدم دیگه مخصوصا وقتی که پهلو به پهلو میشم دردش بیشتر میشه
به دکترمم گفتم پودر منیزیم واسم نوشت و گفت که طبیعیه

دراز میکشم بهتر میشه میکم

خیلی😓

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری