این کفشارو دیشب برای دخملی خریدیم 🥹قشنگه بنظرتون؟؟

تصویر
۶ پاسخ

مبارکه قشنگه ولی رنگش زیادی قرمز نیست😁

رنگ اصلیش اینه بچه هاااا 🥰

تصویر

قیمتشم خیلیی مناسب بود 300 شد👌🏻☺️

اوف چه خوشمل
مبارکش باشهع

ای جووون🥰🥰

اره نازه مبارک دخترمون باشه

سوال های مرتبط

مامان 🎀مهدیس خانوم🎀 مامان 🎀مهدیس خانوم🎀 ۱ سالگی
مامان ایهان 👶🏻 مامان ایهان 👶🏻 ۱ سالگی
مامان مهرسام🩵🤱🏻 مامان مهرسام🩵🤱🏻 ۱ سالگی