سلام خانوما وزن جنین 220 تو 18 هفتگی خوبه

۶ پاسخ

اره عزیزم خوبه

اره نرماله

واسه من۲۴۸بود خوبه دیگه

برا من ۲۴۰ بود

برای من 258بود دکتر گفت خیلی خوبه

من ۲۱۵ بود دکتر گفت خیلی خوبه نرماله

سوال های مرتبط

مامان موفرفری مامان موفرفری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه جون🤰 مامان پناه جون🤰 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آبنبات مامانی مامان آبنبات مامانی ۶ ماهگی