۳ پاسخ

من هر سه تاشو خریدم و امتحان کردم
ویوا کیدز ویتامین های کمتری نسبت به دوتای دیگش داره
من پدیا بست میدادم ولی الان بیبی جویس میدم و بنظرم خیلی بهتره

من میگم پدیا بست ولی بعضی بچه ها نمیخورن

ویواکیدز بهتره وطعم بهتری هم داره

سوال های مرتبط

مامان آقا معین مامان آقا معین ۱ سالگی