کسی تازگیا شیاف پروژسترون خریده آزاد بدون بیمه؟؟؟چنده؟

۸ پاسخ

۳۰ تا ۷۰۰

نمیدونم با بیمه تامین حساب شده یا نه اما دو تا جعبه خریدم ۷۰۰ شد

مال من با بیمه رایگان میشه

میخواستم بگم شما هم ترشح ابکی داشتین من دارم خیلی میترسم که کیسه ابم باشه سونو دادم پری روز گفته سالمه ولی بازم میترسم چون قط نمیشه می‌خواستم ببینم شما هم مثل من هستین

عزیزم میشه یه سوالی ازت بپرسم

من سه بسته شیاف و سه ورق دوفامد خریدم با بیمه ی تامین شد ۷۰۰😒
همیشه کمتر بود

ازادمیگیریم

۲۵۰ می‌خریم ما

سوال های مرتبط

مامان آیهان‌💙هامین مامان آیهان‌💙هامین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان احمدی🩷🩷💙 مامان احمدی🩷🩷💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری