مامانا شما شروع کردین از پوشک گرفتن بچتون رو؟

۱۰ پاسخ

چرا چند نفر میگن راحت شدیم؟
به نظر من پوشک بودن اصلا دردسری نداره خیلی راحته اون پوشک نبودنه که دردسره هی ببر و بیار و یهو خطا بده و اینا عذابه

نه هنوز
هرموقع آمادگی داشته باشه میگیرم
اولی رو هم ۲ سال و ۹ ماه گرفتم

از بعد عید میگیرمش هوا بهتر بشه
هوا سرد ک باشه زود جیش میکنن تحمل نمیتونن بکنن

زودههه هنو

نه زوده هنوز آمادگی شو نداره دوسال پ تیم بشه شروع میکنم

اره راحت شدم ۴ ماه

نه هنوز ولی میکنه میگه چند ماه بعد شید یه امتحانی کردم

آره تموم شد راحت شدم

ن زود

نه هنوز

سوال های مرتبط