۳ پاسخ

من بیمارستان تامین زاهدان . اره راضی بودم

منم دولتی سزارین شدم اردبیل واقعا عالی بود

من. آره خیلی عالی بود

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته سی‌وهفتم بارداری