۲ پاسخ

همه پرستارا اخلاق گند پرسنل عصبی موقع کرونا سه روز اونجا بستری بودم ب ناچار غم عالم نشس رو دلم افتضاح سگ اخلاق بودن با مریض دانشجوهاهم فک میکنن دکترن پروفسورن ب صورت آدم نگا نمیکنن

من فقط یه شب تحت نظر بودم تو اورژانس بد نبود ولی چون اموزشی درمانی هست دانشجو زیاده واقعا رو مخ هستن اگر سزارین اجباری هستی برو ۲۹ بهمن حداقل دانشجو نیست

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته سی‌وششم بارداری