چرا نمیخوابن کمرم دوتا شد

تصویر
۸ پاسخ

پسرمن باخواب میجنگه ازساعت۱۲آوردمش توی اتاق تازه خوابید
دهنم پاره شد...به خواهرم گفتم بیادپیشم واسه واکسن۲ماهگیش

من از بس تابش دادم مردم 😅🥴

منم سرپاهامه🥹🥹🥹داره میخابه

فسقلی🥹😍
با خواب قهرن🤣 البته پسر من امروز رفته حموم کل روز خواب بود الانم خوابیده نمیدونم شیفتشو کی قراره تحویل بگیره برای بیداری😅😅😅

من هنوزم مشکل خواب بچمو دارم با اینکه ۳سالشه و جدا میخوابه

منم تو همین وضعیتم. بخاطر واکسنش دو شب خونه نبودیم.حالا خونه رو نمیشناسه بهونه و گریه

بچه ای منم به زور تازه خوابید

😆دختر من الان بخوابه دو بیداره تا صب
بیدار نگهش میدارم

سوال های مرتبط

مامان پناه و پارساجان مامان پناه و پارساجان ۱۰ ماهگی
مامان ۳ قلوها🩷🩵🩷 مامان ۳ قلوها🩷🩵🩷 ۱۴ ماهگی
مامان نی نی ها مامان نی نی ها ۱۲ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی