فردا میرم انتی 11هفته و شش روز
توصیه ای دارید

۸ پاسخ

شکمت سیر باشه و نوشابه مشکی قبلش بخور

من12وسه یا چهار روز رفتم انتی

چقدر زود میری وایسا چند روز

مثانت خالی باشه عزیزم بستنی بخور راه برو تا نی نی بیدار باشه

ی نوشابه بخور راه برو بیدار باشه اذیتت نکنن هی برو بیا

منکه هنوز تجربش نکردم ولی برات دعای خیر میکنم😍🥲

وایسا ۱۲ دو روز برو

فقط ریلکس باش خدا پشت و پناهت

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان ۳ ماهگی