حرکت بچم خیلی ارومه کیا اینجورین

۴ پاسخ

طبیعی هست من تازه چند روزه بهتر متوجه میشم هروقت سونو دادم دکتر گفته خوبه

واسه منم خیلی ارومه نمیدونم طبیعیه چون تازه دارم حرکاتش رو حس میکنم یا خدایی نکرده مشکلی هس

من و خیلی نگرانم ینی تا آخرش همینطوره😢

عزیزم میشه یه سوال بپرسم هوای امشب زنجان چطوره آیا مه‌آلود هست؟

سوال های مرتبط

مامان پناه❤️ مامان پناه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان نورا مامان نورا ۱۱ ماهگی