۴ پاسخ

سلام
میدونم زمان زیادی گذشته
شما برا افزایش مایع دور جنین چ کار کردین؟
جبران شد؟
چند هفته زایمان کردین؟
حال بچه چطور بود

بخودت برس مواظب حرکات بچه باش برو دکتر ختم بارداری میدن

برای من ۹ بود دکتر گفت مایعات زیاد مصرف کنم و به پهلوی چپ بخوابم


نشت داری یا خودبخود کم شده؟

اگه ۶ هست مایعات و شیرینی زیاد بخور.هم اب هم آبمیوه و میوه هایی مثل هندونه
نگران نباش خوب میشه

سوال های مرتبط