۵ پاسخ

از من ۱۳۱ هست خوبه

مال من رو ۲۴۰۰ بود😂
همون شب زایمان کردم

چه آزمایشی باید بدیم یا چه علامتی باید داشته باشیم که بفهمیم دفع پروتئین بالاس؟؟؟

عزیزم ی مامانی ۳۴ هفته زایمان کرد بچهاش ماشالا خوب اونم دوقلو... اره عددت بالاست احتمالا بفرستنت زایمان

برو سولفات اینا میزنن تحت نظر باشی باید نترس یه هفته دووم بیاری بچه ها کاملن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان آرن کوچولو😍 مامان آرن کوچولو😍 ۱۱ ماهگی
مامان پسرم ودخملی🩵💖 مامان پسرم ودخملی🩵💖 هفته سی‌وچهارم بارداری