خانما کسی قرصd3.۵۰۰۰۰ب بچش میده ماهی یکی

۴ پاسخ

من که متخصص داده ماهی یک بار گفته یا بخوره یا مایع داخلش رو بهش بدم

بهداشت گفت بعد ۱۰سالگی میتونی به بچه بدی

۵۰ هزار برای سنش زیاده،
از ۲ تا ۱۲ سالگی ماهی ۲۵ هزار واحد باید بخورن، یعنی روزی ۱۰۰۰ واحد باید داد به جز جمعه ها که جور دربیاد

قرص نه من قطرشوگرفتم
گاهی میدم

سوال های مرتبط

مامان آلا و اَبرا مامان آلا و اَبرا ۲ سالگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۳ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۳ سالگی